środa, 31 grudnia 2014

Patrząc przez pryzmat poprzednich lat, myślę, że ten rok nie był złym rokiem i mogę go pożegnać z uśmiechem. Mam nadzieję, że przyszły będzie równie dobry, a nawet lepszy. W nadchodzącym roku życzę sobie zdania egzaminów zawodowych, zdania do następnej klasy i lepszych ocen oraz całej reszty, którą życzę sobie co roku. Postanowień noworocznych nie mam, bo po co, jak znowu mi nie wyjdzie XD
A Wam wszystkim życzę tego co najlepsze. Bądźcie zdrowi, bogaci i kochani przez swoje drugie połówki, a jak ich nie macie, to kochajcie samych siebie. Niech spełnią się Wasze marzenia i by przyszły rok był dla Was dobrym rokiem :)


Tymczasem niech schną moje paznokcie schną szybciej, bo nie mam na nie całego dnia. Mogłam zacząć się szykować od poniedziałku, bo mam wątpliwości czy wyrobię się do 19tej... Nie chciałabym przywitać Nowego Roku w stanie w jakim teraz się znajduję :D


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!